Partyflock
 
Flockonderwerp · 10716
69x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Gewone dromen, dagdromen, natte dromen, flitsende dromen, doeldromen,... wie ze veelvulldig en sequentieel heeft, die zijn/haar ERROR's worden sterk gestimuleerd.

Post hier je ervaringen, de effecten en deel je dromen hier met ons.
 
Waarschuw beheerder
laatste die ik mij kan herinneren, is een lijk moeten zoeken op bussloo met her Water :vaag:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik heb een heel vage gehad vannacht, maar ik weet niet of ik hem wel met jullie kan delen. Het zou jullie nogal kunnen 'raken'.
 
Waarschuw beheerder
uit alles kan je positieve en negatieve dingen halen, dus vertel gewoon in het positief, dan lezen wij ook in het positief ;)
 
Waarschuw beheerder
wie zei dat het negatief is en waarom filteren, ik hou niet van filteren
Waarschuw beheerder
Vertel ons gewoon jou "stoute" droom lieve Herr Kauwgomwater O:)

Niet filtreren :no:

En natuurlijk kan jij dat met ons delen :yes:

De vraag luidt==>> 'zou jij het met ons willen delen' O:)

;) :flower:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanne POWERr :sweethug: op zondag 23 juli 2006 om 03:20:
'zou jij het met ons willen delen'


Ja natuurlijk. Geef me gewoon nog wat tijd ;-)
Waarschuw beheerder
Maar natuurlijk lieve M. Bonny..

U krijgt alle tijd die u nodig heeft... (tenzij ik mijn geduld verlies) ;)

*gNa gnA Gna*
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanne POWERr :sweethug: op zondag 23 juli 2006 om 21:15:
tenzij ik mijn geduld verlies


en we weten allemaal wat dat inhoudt he
Waarschuw beheerder
Soms als ik ff een vaag weekendje heb gehad.. en dan de dage erna in slaap 'probeer' te komen, dan is da altijd vet vaag, dan ben je aan het dromen maar dat haalt je dan steeds uit je slaap.. schrik je ineens wakker of schreeuw je wakker!! dan kun je steeds net niet in slaap komen..


Vaag he;) maar wel kut:S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror MiLady :bounce: op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:59:
Vaag he maar wel kut


:aai:

Ik heb het eerlijk gezegd ook al meermaals gehad en 2 keer was het zelfs niet van een vaag weekendje :bloos: